09 July, 2016

Nazirah is back !

Fuh fuh ! Hampir setahun aku tinggal blog ni. Ampunkan Nabela Ya Allah. Aku pun tak faham kenapa aku malas sangat nak update. Tapi bila aku kaji sebabnya amboi, kaji kau, hasil dapatan mendapati keadaan wifi yang tidak mengizinkan. Ye lah, aku duduk rumah sewa haruslah kedekut berjimat cermat data ! Walaupun langgan 12gb tapi sebagai seorang Nazirah, ia masih tidak cukup untuk menampung nafkah nak beronline. Dapatan kedua pulak mendapati tahap kemalasan mencapai kadar maximum untuk memidahkan gambar dari hp ke laptop. Korang apa tau, dah tua tua makin menjadi malas nak buat benda simple pun. kalau dulu rajin dia tinggi tahap Gunung Fuji ! sekarang Fuji tah kemana, yang ada kuih suji. Ewahhhhh. Di akhir coretan tak seberapa ni, aku nak ucapkan SHRMZDB. Yeah, ini lah ucapan paling tak ikhlas menjelang wawasan 2020. Budak-budak zaman sekarang perlu tahu. Nanti update lagi. Bye.

No comments:

Post a Comment