04 December, 2016

Yes, dah konvo !

Assalamualaikum w.b.t :)

Astaga, sebak betul aku mengenangkan nasib blog ni tsk tsk. Dengan rasminya blognazirah dinobatkan sebagai blog sendu ikat mati untuk tahun 2016. Entah hilang mana lah azam nak selalu update blog yang aku titipkan dulu, ewah. Telah kusampahkan  dengan tidak sengaja azam itu kahkah.

Ayuh la ke tujuan utama aku update hari ni. Dengan rasminya sekali lagi aku nak bagitau yang aku telah berjaya mentamatkan pengajian ijazah sarjana muda meowwwww . Oh, terlebih teruja nampaknya ! Apakah kejayaan ini tidak perlu di overkan ?? Hey sudah tentu perlu teruja ! Marilah tepuk tangan beramai-ramai. Terima kasih.

Alhamdulillah syukur tak mampu nak gambarkan betapa lega dan gembira setelah 4 tahun mengharungi pahit getir asam gelugor, ish sempat lagi nak buat lawak hambar. Baiklah, sekali lagi. 

Ok, sedia.

Mari mulakan.

Alhamdulillah, syukur tak terhingga. Akhirnya berjaya menamatkan pengajian dengan jayanya. Empat tahun bukan tempoh singkat walaupun ayat klise " pejam celik dah 4 empat tahun ". Tapi di sebalik pejam celik itu lah pelbagai cabaran dah dilalui. Selepas empat tahun, dapatlah aku Ijazah Sarjana Muda Kaunseling dari Universiti Malaysia Terengganu

Terima kasih kepada mak dan abah terutamanya yang menjadi tonggak utama disebalik kejayaan ini. Kasih sayang dunia dan akhirat yang tiada tandingannya. Terima kasih atas iringan doa dan restu kalian. Tak lupa adik-adik yang selalu jadi mangsa ambil dan hantar kakak engkorang ni pagi buta tengah malam sepanjang empat tahun. Para pensyarah yang tak putus-putus mendidik, rakan-rakan seperjuangan iaitu Naim, Adi, Nadia, Yanie & Fattin, semoga hubungan kita semua kekal HASHTAGTILLJANNAH  lol :p

Tataplah gambar konvo paling cantik di abad ini ! Punya lah panas masa ni. Tunggu update seterusnya dengan tajuk DISEBALIK KEJADIAN KONVOKESYEN NAZIRAH kahkah. Kesian, muka tu takde rupa kaunselor langsung T_T

Bye !








No comments:

Post a Comment