01 July, 2019

Eh Nazirah dah datang !

Assalamualaikum.

Hai !

Weyhhhhh, serius ahhhh, sumpah aku begitu rindu nak berblog. Tetapi kenapa aku begitu malas ? Soalan yang memang tiada penjawapan agagaga. Ketika saat ini, aku nak engkorang tahu bahawasanya ! Selain sudah bersuami, aku juga sudah beranak muahaha. Eee tanjat tak ? Tolong lah tanjat sikit oi. 

Alhamdulillah, syukur. Wah tetiba mood sopan bhahaha. Ye gais, aku sekarang dah ada anak, bukan anak tekak k, tu hambar :') Awwhh, aku dah jadi mak, awas ya jangan berani nak rendahkan kebolehan aku menjadi seorang emak. 

26.6.2018 yakni tahun lepas, telah lahir seorang bayi perempuan yang di namakan Nuha bt Muhammad Naim. Terasa lengkap hidup aku sekarang walaupun belum ada rumah sendiri. Tiberrrr, kau dah kenapa ? Seronok tau bila dah rasa sendiri pengalaman melahirkan anak. Yihhh, maciam tak percaya ni Nazirah kikiki.

K ah, tu je nak bagitau. Tengok lah bila aku rajin, aku share lah pengalaman meneran Nuha. Best oi. Mungkinkah 2022 baru aku akan kongsi ? Ayuh lah bersabar. Kbye.





No comments:

Post a Comment