05 July, 2017

SELAMAT HARI RAYA 2017 !!

Assalamualaikum w.b.t :D

Hai koranggggggggggg ! OMG korangg, lama gila kita tak jumpa kan ? Haruslah bajet macam kita semua ni memang kenal tahap sep sep tom tom gituuu. Amacam raya korang ? Raya aku harus awesome tiap-tiap tahun ! Tahun ni balik Kedah, Perlis, Penang & Perak. Tayah terkejut sebab parent aku memang team utara. Setiap negeri di utara pasti terletaknya kaum keluarga aku bhahaha.


Well tahun ni aku dah 27 tahun which is aku feeling cool sangat ! Dengan ketinggian dan berat aku yang comel ni, rata-rata ingat aku masa bersekolah kahkahkah. Harus rasa bangga okay bila orang ingat aku muda. Awww. Korang ade kewww ? 


Last entry aku bulan April. Hmmmm tak lama mana pun aku biarkan blog ni tak terupdate  -___-

Entah mana la hilang semangat aku sejak zaman 2008 dulu. Puas aku cari tau. Tak jumpa sampai umur dah masuk 27 :p Rupanya pejam celik dah 10 tahun umur blog aku ni weyhhh. Awesome kot ! Walaupun banyak entry aku dah masuk draft :')

Sebenarnya aku nak wish selamat hari raya je pun. Tapi sempat merapu, comel kan ? OMG comel sangat ! Even blog aku ni takde ramai pembaca dan sendu, aku rasa selesa je nak kongsi. Macam kesian pun ada sebab macam syok sendiri wahaha. Tak pe lah tak de pembaca pun, biar lah aku feeling macam blogger pemes di alam fantasi :p Dan aku masih sempat merapu -_______-

Okay, Selamat Hari Raya untuk readers yang masih setia ( hmmm ada ke ? ), semoga Aidilfitri tahun ni membawa 1001 keceriaan ! 

Bye ! 






No comments:

Post a Comment