12 July, 2015

NAFAS

Nampaknya nazirah begitu sayang dengan belog ini jadi dia telah mengambil keputusan untuk kembali menghidupkan ia dengan bantuan CPR . Wah bunyinya sangat hebat bukan? Setakat bantuan CPR di hujung jari, segalanya tidak mustahil ! Dengan kembali bernyawa belog ini mungkin ada yang bertanya di dalam hati ewah hebat betul permainan saya cuba meneka apa yang ada didalam hati pembaca budiman sekalian hee hee. Oh jadi apa pertanyaan di dalam hati itu ? Hanya anda yang mampu menjawabnya hmm letihlah bermain persoalan begini. Jadi kesimpulannya, saya sedang cuba menajamkan kembali kemahiran menggunakan diari online ini. Whattttttt ?! Diari online maigash bunyi sangat menggelikan dan menjengkelkan bukan ? 

Entri terakhir saya adalah pada tahun lepas iaitu 2014 dan sekarang sudah masuk tahun 2015. Setahun yang lalu berlalu lah sudah ramadhan sebulan berpuasa. Ihiks sempat pula saya menyanyi. Kesemua entri saya sejak tahun 2008 hingga 2014  telah saya draftkan kerana terasa seperti gadis yang err sukar untuk dikategorikan. Tetapi, mungkin saya akan keluarkan beberapa entri bagi mewakili setiap tahun kerana saya mahu anda semua tahu walaupun ada di antara anda tidak mahu tahu tapi saya tetap memaksa supaya anda tahu kerana anda sedang berada dalam kawasan belog nazirah bahawa saya telah terjebak dengan dunia blog sejak 2008. Lama sungguh bukan, dalam perkiraan menggunakan kalkulator 350 untuk pelajar sekolah menengah , nampaknya sudah 7 tahun blognazirah.blogspot.com ini beroperasi walaupun hayatnya sekejap tenggelam sekejap timbul. 

Baiklah, sebenarnya saya sedang cuba membaiki setting, warna, corak, font dan sebagainya. Malangnya ingatan saya tidak lah begitu kukuh tetapi tetap bersyukur kerana belog sunyi ini sudah kembali bernyawa . Hooray ! Marilah kita gembira bersama atau hanya saya sahaja yang gembira seorang diri, tak mengapa. Daripada saya membebel panjang ada baiknya saya terus meneroka tempat yang bersawang ini. Nanti sahaja lah saya sambung berceloteh di sini. 

No comments:

Post a Comment