10 August, 2016

BEREHAT KAW-KAW

Assalamualaikum dan hye cuolsss !

Lama nau nak dapat buat entri baru. Ye lah, aku ni tengah sibuk okayyy, sibuk sampai tak ada masa nak update blog. Sibuk berehat, kahkahkah, korang apa tau. Penat tau 4 tahun duduk kat Terengganu, bukan duduk saja, duduk menimba ilmu. Cewah , poyo sangat ni....

Merujuk entri sebelum ini dimana aku dengan rasminya ( potong reben jap ) dah tamat belajar di UMT. Haaaa, so buat masa ni aku pun tak de la nak gelabah ayam sibuk cari kerja nak tambah duit poket walaupun poket aku ni memang kering kalah gunung sahara. Kena la over sikit letak gunung nak tunjuk yang purse aku licin. Kesian.

Btw, bagi diri aku sendiri aku prefer untuk berehat dulu kat rumah. Bukan apa, 4 tahun belajar dekat UMT agak banyak la benda yang aku terlepas contohnya makan sedap-sedap kat KL ( termasuk masakan mak aku ), keluar berjimba dengan kawan-kawan, bercuti dengan family dan banyak lah benda lain yang penting bagi aku. Poyo.

Aku plan lepas aku grad nanti aku akan mula lah mana yang patut untuk menjadikan diri aku seorang Nazirah yang berguna untuk diri sendiri, keluargda, masyarakat dan negara. Amboi, tak sah tak over. Buat masa sekarang, jom berehat , lek luhhhh. Bak kata member-member sekolah aku yang dah kerja sekarang

" NAZIRAH, AKU RASA BAIK KAU REHAT DULU , LIKE SERIOUSLY, SPEND MASA DENGAN KELUARGA DULU " 

Haaa tu membersss aku yang cakap sebagai tanda sokongan. 

Btw aku hari tu  balik KL tiga @ empat hari sebelum raya aidilfitri. Lambat gila ok nak habiskan internship aku. Tapi berjaya jugak habiskan. Alhamdulillah. Ok, tepukan gemuruh ciked ! 

Sebenarnya banyak sangat nak kongsi dengan korang semua. Whatttt ??!! Korang ? LOL. Sapakah gerangan yang masih membaca blog aku yang sendu ni. Tapi malangnya semua gambar-gambar yang aku nak share ada dalam laptop aku dimana charger laptop dan rosak. wadefish betul -___- Tengok lah macam mana, aku akan usaha dengan gigih untuk berkongsi jugak dengan KORANG ! 

Bye !

No comments:

Post a Comment