15 August, 2016

TEMUDUGA

Assalamualaikum dan hye semua.

Petang ni saje aku nak berkongsi link mengenai tugas-tugas, jenis-jenis tugas, jawatan dan macam-macam la yang berkaitan dengan bank. So kenapa aku baca benda-benda ni semua semestinya sebab aku dapat tawaran untuk temuduga. Tapi lepas aku baca dan faham isi perkongsian dalam blog En.Firdaus ni, aku pilih untuk tidak menghadirkan diri ke temuduga. Temuduga ok, bukannya dah comfirm dapat kerja. Ekekeke. Tambahan lagi, aku pun ada sebab dan musabab untuk menolak dengan baik. Baik ah sebab aku reply balik kot email pihak bank.

Ada je jenis manusia yang buat dek a.k.a buat tak tahu je dengan emel tu. Bagi aku, sekurangnya berterima kasih lah sikit kemudian minta maaf. Ye dok gitu ? 

So kot kot la ada sesiapa kat luar sana yang tertanya-tanya 

" weyh jawatan ni untuk apa doh , aku tak faham ahhh "

atau 

" gaji berapa ekkkk ? skop tugas macam mana ye ? "

atau

" aku ni musykil ni nak terima ke tak ni , tak tau nak rujuk dekat siapa ( dengan nada sedih ) "

atau

WTV LAH JENIS SOALAN PASAL KERJA YANG BERKAITAN DENGAN BANK

Haaa maka anda semua di alu-alukan untuk menjengah ke blog En.Firdaus.

Bagus sangat perkongsian dan huraian yang En.Firdaus ni. Ada satu entri tu dia jawab habis segala pertanyaan yang di ajukan di ruang komen. Memang best la aku baca di samping aku pun nak tambah pengetahuan aku sendiri. Ewahhhhhh.


Kat tepi kanan blog tu ada dah En.Firdaus khususkan tajuk penting. Klik je ok.

Bye !


No comments:

Post a Comment