11 August, 2016

UMT CITA WARISAN : Ijazah Sarjana Muda Kaunseling

Assalamualaikum and hye !

Pagi ni lebih berkat sekiranya aku  tunjuk sikit gambar b-a-j-e-t-b-a-g-o-s dekat UMT kahkahkah. Marilah mulakan pagi anda dengan melihat gambar sekujur tubuh gadis awesome like euwww. Mana lah tahu ada yang tak percaya kang aku ni pelajar UMT yang berdedikasi dan rajin. 

" pepoyo je budak ni canang belajar dekat UMT, tade pun gambar kat UMT ke apa "

atau 

" ye dok mung ni ngaji dinung ? " 

Hah ! Kan dah tunjuk skill cakap ganu haa jangan memain dengan iolss, iolss dah 4 tahun belajar kat Terengganu haruslah show off pandai cakak ganu. Gittew. Takde orang kisah k nazirah. K foine....

Gambar ni masa lepas habis jawab exam tahun lepas, dibawah rintik hujan yang romantik. Ni students UMT haruslah tahu antara port tangkap gambar bagi pelajar tahun akhir. Ewahhh. Ni dekat Dewan Sultan Mizan ( DSM ). Tapi tak pelajar tahun akhir pun over gak amek gambar kat sini contohnya macam aku -___-  kahkahkah.

Sekarang ni aku dan kawan-kawan yang lain tengah tunggu hari konvo, bulan November ni. Weehoo ! Tak sabarnyaaaaa T__T Akhirnya masa yang dinanti akan muncul tidak lama lagi , insyaAllah. Aku ni merupakan  intake Sept 2012 dan tamat pada Jun 2016. Hello juniorsssss :p

So course apa aku amek kat sini ? Please tanak jawab kosmetik sebab iz hambar like ZzZ ZzZ.. Tu lawak zaman apa ye diknon ? Aku TERambil  jurusan Ijazah Sarjana Muda Kaunseling. Ekekeke. Dari Kuala Lumpur jauh aku terbang ke Terengganu demi segulung ijazah. Nanti next episod _ APANI ACAH DRAMA TV3 ) aku kongsi la sikit emosi, perasaan, pemikiran dan tingkahlaku sebelum, semasa dan selepas dapat tawaran ke UMT ni.


Bye !

2 comments: