06 August, 2015

NAN CHEESE

Hai. Dah lewat malam tapi terasa nak up satu entri, bukan senang aku sesuka nak up entri. Lagi pun saja nak share yang tadi tekak punya lah nak makan nan cheese astaga sodapnya lahai. Lepas maghrib terus aku pecut cakap dekat ayah aku " ABAH NAK ROTI NAANNNN ! " pastu dia reply " TAK PAYAH, P BELI , P SURUH ZAHID BELIKAN. MASA ORANG SIBUK NI NAK SURUH BELI MACAM-MACAM ! " dan dia pun bersiap keluar , ye la busy katako.

K, terus aku pecahkan tingkap rumah ( tipu je tipu je ) Tak ah, aku pun k fine naik atas tanpa buat muka, hentak kaki, bergolek menangis. Duk diam-diam dan terus online dengan penuh istiqamah. Tak lama lepas tu tiba-tiba ayah aku balik, dengan kuasa pendengaran 1000x zoom ( kau mampu ? ) aku terdengar perkataan 'roti' . Aku pun terus turun ke dapur ahhhhh ROTI NANNNNN ! Ye ayah aku memang macam tu pong pang pong last last beli juga wakaka. Gila kau terus makan tanpa toleh ke belakang. Kenyang adik malam ni. 


Ni kalau masuk Masterchef komfem awal-awal kena tendang. Presentation hauk !


Ini lah yang dinanti -nanti uolls. Sedap sedap gilo ! Kbye.

No comments:

Post a Comment