05 August, 2015

OMG NAK LETAK TAJUK APA NI ?

Hai. Aku baru sedar hari tu rupanya kalau kita dah drafkan semua entri-entri lama lepas tu bila publish semula, ia akan bertarikh dan bermasa sewaktu di publish. Maksudnya entri aku masa tahun 1957 dulu aku draftkan , lepas tu tahun 2015 aku nak publish, so tarikh dan masa seolah-olah eh bukan seolah tapi memang bertarikh 2015. Gila pening ayat perempuan ni oi. Haha. Ala aku tahu korang faham dah tapi saja aku nak meleret supaya nampak panjang sikit entri ni. Kekdahnyaaaa. Tak sangka aku dah bernyawa masa tahun 1957. Ye ah, nak bagi contoh mesti poweroot ciked. Gitteww. 

Disebabkan lama sangat aku tak bagi nafkah secara zahir dekat blog ni, aku sendiri masih keliru gaya penulisan macam mana perlu aku guna. Adakah berpantun ? Bersajak ? Puisi ? Atau rap ? Nampaknya tiada pilihan yang betul. Lawak tak ? Kamon, lawak k lawak ! Tak pe lah, aku pilih untuk menulis secara santai. Mengikut keselesaan hati , nurani dan jasad ini. Awww. Tapi bila mengenangkan segala entri yang telah didrafkan secara 100% macam sedikit menyesal pun ada. Padan muka masa buat tak fikir tsk tsk. Aku cedok supaya jadi pengajaran agar pisang tak berbuah doplah empat kali. Bila bosan-bosan aku baca balik entri lelama yang lame tak terkata kesian budak baru lepas spm masa tu gigih bercerita dekat blog HAHAHA. 

Entri-entri lama lah penghibur aku di kala cuti semester yang sendu ni. Kah kah. Tak mengapalah nazirah, sebagai gadis swag, anda perlu tabah T_T Sekarang dan hari mendatang merupakan counting days untuk masuk semester baru dengan azam yang acah-acah baru tapi tak pernahnya terlaksana wakaka. Dah ah bye. 

No comments:

Post a Comment